Fase 2. Redacció del Protocol
Durant la primera fase de la intervenció hem analitzat quines accions es duien a terme per realitzar el traspàs a secundària, quins subjectes hi participaven, les relacions de comunicació que s'establien, els mitjans per fer-ho i quina valoració tenien del procés (tutors/es de 6è, de 1r D'ESO i dels alumnes).
En aquesta segona fase, des del DOP, es farà un esborrany del Protocol que recollirà tots els aspectes del procés de traspàs de primària a secundària. Incorporarà les propostes de millora que s'han detectat a la primera fase així com d'altres que es plantegin durant el procés de redacció.
S'aprofitaran les reunions de coordinació del cicle superior de primària i del primer cicle de secundària per anar perfilant el document final.
Aquest intentarà respondre a les preguntes de què, qui, com, quan i on, i esdevindrà una guia també pel professorat de nova incorporació per ubicar-se respecte l'orientació que han d'oferir als alumnes.
En aquesta segona fase, des del DOP, es farà un esborrany del Protocol que recollirà tots els aspectes del procés de traspàs de primària a secundària. Incorporarà les propostes de millora que s'han detectat a la primera fase així com d'altres que es plantegin durant el procés de redacció.
S'aprofitaran les reunions de coordinació del cicle superior de primària i del primer cicle de secundària per anar perfilant el document final.
Aquest intentarà respondre a les preguntes de què, qui, com, quan i on, i esdevindrà una guia també pel professorat de nova incorporació per ubicar-se respecte l'orientació que han d'oferir als alumnes.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada